mandag 14. februar 2011

Strikking i interiøret


Strikking i interiøret er i vinden.

Jeg har laget disse trekkene til eva solo vannkaraffel.
Etter 5 forsøk kan jeg si meg fornøyd med fasongen,
karaffelen står ikke og vipper som en VeltePetter.
Denne er strikket i et blandingsgarn med bla alpakka
Kan hekle en liten kontrast-farge i feks lyseblått, petrol el lilla?



Denne er i et tykkere, offwhite ullgarn, fortsatt står den `fjellstøtt`





Disse trekkene har jeg også laget selv;
 trekk til den lite pene boksen som står ved peisen med tennbrikketter i





Alle disse trekkene kan strikkes i ønsket farge, og koster kr 200,-
Jeg jobber nå med trekk til Rosendahl`s vannkaraffel,
og etterhvert vil det komme trekk til eva solos kaffe- og te brygger.

Send meg en epost om du ønsker å bestille :)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så mye fint du strikker og syr! Jeg legger deg i linklista mi, så finner jeg lettere tilbake til deg :)
    Rannveig

    SvarSlett